بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ساری چه موقع است؟
وبلاگ ارزان ترین بلیط چارتر تیکبان
ارزان ترین بلیط چارتر

برخی از آژانس های مسافرتی تمامی بلیط های موجود در هواپیما را به صورت دربست خریداری کرده و با مرور زمان این بلیط ها را به فروش می رسانند. این آژانس ها با توجه به شرایط و نوع پرواز قیمت هایی را برای هر بلیط در نظر می گیرند. قیمت پرواز چارتر ساری در اکثر مواقع مقرون به صرفه تر از قیمت سیستمی آن است. با تیک بان رزرو بلیط چارتر ساری را با بهترین قیمت تجربه نمائید.

قیمت بلیط هواپیما ساری

عوامل بسیار زیادی همچون نوع بلیط، نوع کلاس پروازی و شرکت هواپیمایی و نوع هواپیما بر قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. قیمت بلیط ساری با توجه به عوامل ذکر شده متغیر می باشد. به طور کلی هرچه امکانات و خدمات ارائه شده در هواپیما بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما نیز بیشتر خواهد بود. امکان جستجو بلیط ساری بر اساس قیمت در تیک بان فراهم شده است.

بلیط هواپیما ارزان ساری

از عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط ارزان ساری، نوع کلاس پروازی می باشد. هر چه امکانات پرواز محدودتر باشد، بلیط هواپیما ارزان تر خواهد بود. استفاده از بلیط های چارتر و بلیط لحظه آخری ساری نیز هزینه کمتری را برای مسافر در بر خواهد داشت. بلیط هواپیما ساری را با نازلترین قیمت در تیک بان خریداری نمایید.

فرودگاه شهر ساری

فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری از بزرگترین فرودگاه های شمال کشور در سال 1326 شمسی و در 15 کیلومتری شهر تاسیس شد. اما فعالیت خود را از سال 1372 شروع کرد. این فرودگاه رتبه شانزدهم فرودگاه های ایران را داراست. دارای دو باند پرواز و امکانات رفاهی برای مسافران می باشد. هفته ای 44 پرواز به شهرهای تهران، بندرعباس، عسلویه، مشهد، شیراز، اهواز دارد و پرواز بین المللی آن فقط به مقصد شهرهای نجف و بغداد می باشد.

اطلاعات پرواز تهران ساری

مسافت تهران به ساری 176 کیلومتر است و حدود 43 دقیقه زمان پروازی آن است.

نحوه رزرو بلیط هواپیما تیک بان


بلیط هواپیما را به صورت آنلاین می توان تهیه کرد. این کار صرفه جویی قابل ملاحظه ای را در وقت و هزینه مسافران به ارمغان آورده است. در رزرو آنلاین بلیط هواپیما کاربر در نقاط مختلف و با در اختیار داشتن یک تلفن همراه متصل به اینترنت می تواند بلیط مورد نظر را رزرو نماید. پرداخت هزینه خرید بلیط ساری به وسیله کارت های بانکی عضو شتاب صورت می گیرد.

به منظور خرید آنلاین بلیط هواپیما می توان از روش ذکر شده استفاده کرد. نخست وارد سایت تیک بان شوید و از قسمت سربرگ گزینه بلیط هواپیما را کلیک کنید. سپس اطلاعات در خواستی را تکمیل کنید. این اطلاعات شامل مبدا، مقصد و تاریخ می باشد. با پر کردن این قسمت وارد صفحه جدیدی می شوید که لیستی از انواع بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر شما نمایش داده می شود. با توجه به فیلترها در سمت راست صفحه نمایش، فیلترهایی شامل نرخ های لحظه ای، نرخ های ویژه، فرودگاه ها، ایرلاین ها، ساعت حرکت، ساعت فرود و قیمت وجود دارد. این فیلترها کاربران را برای جستجوی راحت تر در صفحه رزرو همراهی می نمایند.

پس از طی کردن مراحل خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی به طور صحیح، باید هزینه بلیط انتخابی به وسیله کارت بانکی عضو شتاب پرداخت شود. سایت تیک بان به عنوان یکی از معتبرترین سایت های خرید اینترنتی بلیط هواپیما، با گردآوری تیم پشتیبانی متخصص و کارآمد آماده ارائه خدمات 24 ساعته و آنلاین به مشتریان خطوط هوایی می باشد.

کدام ایرلاین ها بلیط هواپیما ساری را ارائه می دهند؟

بلیط هواپیما ساری را ایرلاین هایی نظیر شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان، قشم ایر، ماهان، کیش ایر و ... ارائه می دهند.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ساری چه زمانی است؟

فصل بهار و پاییز بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ساری و سفر به این شهر است.

آیا فرودگاه شهر ساری پروازهای خارجی را تحت پوشش قرار می دهد؟

فرودگاه بین المللی ساری فقط پروازهای نجف و بغداد را تحت پوشش قرار می دهد.

پرواز تهران ساری چقدر طول می کشد؟

پرواز تهران ساری حدود 43 دقیقه طول می کشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: